Τρίτη 27 Απριλίου 2021

ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΟΥ


Νέο βιβλίο από τον Christ Kacoyannakis!

      Είναι μεγάλη μου χαρά που ανακοινώνω την κυκλοφορία του βιβλίου μου, THE BOUZOUKI BUILDING BIBLE, Ο πρώτος και μοναδικός πλήρης οδηγός, σε οποιαδήποτε γλώσσα, για την κατασκευή του Ελληνικού μπουζούκι σας. 288 σελίδες και πάνω από 230 φωτογραφίες, στα Αγγλικά, 8,5 "x 11". Υπάρχουν τρεις εκδόσεις, ένα έγχρωμο χαρτόδετο χαρτί, ένα μαύρο και άσπρο χαρτόδετο βιβλίο και ένα Kindle eBook (σε χρώμα, ανεξάρτητα από το βιβλίο που βλέπετε). Είναι διαθέσιμο από την Amazon.

Επίσης μόλις κυκλοφόρησαν οι δύο οδηγοί μου, το Πώς να Αγοράσω ένα Ελληνικό Μπουζούκι (How to Buy a Greek Bouzouki) και το Ελληνικό Μπουζούκι Φροντίδα και Συντήρηση (Greek Bouzouki Care and Maintenance), επίσης διαθέσιμο από την Amazon, ως χαρτόδετο ή Kindle eBook.
Αγοράστε το δικό σας τώρα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε τα σχόλια σας,τις απόψεις σας,τις παρατηρήσεις σας, ακόμη και ενδεχόμενες απορίες ή ερωτήσεις σας,είναι χαρά μου να σας απαντήσω!Απαντώ πάντα σε κάθε νέα μου ανάρτηση!