Κυριακή 8 Μαΐου 2016

- 5η Έκθεση Ερασιτεχνικής Οργανοποιίας-

 Γεια και χαρά σας φίλες και φίλοι μου,

      Η 5η έκθεση ερασιτεχνικής οργανοποιίας θα διεξαχθεί και πάλι στο εξαιρετικό Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου,όλοι οι φίλοι ερασιτέχνες οργανοποιοί αλλά και επαγγελματίες θα βρεθούν ξανά, πιστοί στο ραντεβού τέχνης, που πλέον μπορούμε να πούμε πως έγινε θεσμός.

   Η φετινή έκθεση θα είναι γεμάτη εκπλήξεις και προβλέπεται μαζική συμμετοχή ανθρώπων που ενδιαφέρονται για αυτήν την υπέροχη τέχνη,  δείτε παρακάτω την αφίσα της έκθεσης και τις απαραίτητες πληροφορίες για την συμμετοχή των εκθετών αλλά και το πως μπορείτε να βρεθείτε στον φιλόξενο χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου Δήμου Μοσχάτου- Ταύρου.


5η Έκθεση Ερασιτεχνικής Οργανοποιίας
Για περισσότερες πληροφορίες  δείτε   εδώ


 

4 σχόλια:

  1. Μετά από πολύ καιρό πέρασα από το κονάκι σου και έπεσα στην έκθεση οργανοποιίας που όπως καταλαβαίνω θα υπάρχει και η δική σου συμμετοχή.
    Σου εύχομαι λοιπόν να περάσεις καλά και εσύ και οι όλοι οι ερασιτέχνες οργανοποιοί!
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου, η έκθεση ήταν υπέροχη για ακόμη μια χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με έπιασε νοσταλγία για τα παλιά και τον παλιό καιρό των μπλογκς...μου λείπετε και μου λείπει εκείνος ο καιρός..

    υπ η παλιά "σαγαπώ" είμαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε τα σχόλια σας,τις απόψεις σας,τις παρατηρήσεις σας, ακόμη και ενδεχόμενες απορίες ή ερωτήσεις σας,είναι χαρά μου να σας απαντήσω!Απαντώ πάντα σε κάθε νέα μου ανάρτηση!