(ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ)

Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015

-Κατασκευή Ελληνικού Μπουζουκιού-Hellenic Bouzouki Construction 6-

Γεια και χαρά  φίλοι μου,ελπίζω να είστε όλοι καλά,

   Συνεχίζουμε την παρουσίαση των κυριότερων φάσεων κατασκευής του Μπουζουκιού, με φωτογραφίες από το εργαστήριο.

   Στην φωτογραφία No 33,έχουμε προετοιμάσει την ροδάντσα μας για την κοπή, αφού πρώτα  κολλήσουμε το σχέδιο μας και  τρυπήσουμε όλα τα μέρη, από τα οποία θα γίνει αφαίρεση υλικού με τον σεγοφόρο.
Φωτογραφία No 33 Οι πρώτες εργασίες για την κατασκευή της ροδάντσας

   Στην φωτογραφία No 34, η ρόδα μας μετά την εργασία της κοπής,στο σημείο αυτό ξύνουμε με ξύστρα την επιφάνεια, για να αφαιρεθεί το κολλημένο χαρτί και να ξεκινήσουμε το "χτίσιμο" της ροδάντσας με γνήσια όστρακα paua και mother of pearl, αλλά και γνήσιο εξωτικό ξύλο.
Φωτογραφία No 34 Η κοπή της ροδάντσας

   Στην φωτογραφία No 35, η ολοκληρωμένη ροδάντσα μετά την κόλληση όλων των υλικών,όλα τα τεμάχια έχουν κοπεί ένα-ένα στο χέρι με το σεγοφόρο,πάνω από 120 ξεχωριστά τεμάχια συνολικά.Η εργασία αυτή χρειάζεται πολύ υπομονή αλλά το αποτέλεσμα δικαιώνει τους κόπους μας.
Φωτογραφία No 35 Το "χτίσιμο" της ροδάντσας μας

   Στην φωτογραφία No 36, μετά την κοπή της ροζέτας γίνεται το φιλετάρισμα εξωτερικό και εσωτερικό,ξύλο παντούκ και τριπλό φιλέτο.
Φωτογραφία No 36 Φιλετάρισμα

   Στην φωτογραφία No 37, φαίνεται η σχεδίαση της φωλιάς για την φιγούρα μας και το ρουτάρισμα για την τοποθέτηση και κόλληση της φιγούρας και του στομίου-ροζέτας του μπουζουκιού μας.
Φωτογραφία No 37 Εργασίες ρουταρίσματος

Στην φωτογραφία No 38, βλέπουμε το αποτέλεσμα της δουλειάς μας μετά την κόλληση.
Φωτογραφία No 38 Η κόλληση της φιγούρας και της ροζέτας μας

   Στην φωτογραφία No 39, από το κάτω μέρος του καπακιού γίνεται η κόλληση της ροδάντσας μας,στην φωτογραφία διακρίνονται οι θέσεις των καμαριών και η γραμμή της τσάκισης του καπακιού.
Φωτογραφία No 39 Η κόλληση της ροδάντσας

Στην φωτογραφία No 40, με την βοήθεια σφιγκτήρων και μασάδων κολλάμε τα καμάρια στο καπάκι.
Φωτογραφία No 40 Η κόλληση των γεφυριών

   Στην φωτογραφία No 41, αφού προετοιμάσουμε το καπάκι μας να κάθεται τέλεια στο σκάφος μας, το κολλάμε και αφήνουμε τουλάχιστον 24 ώρες για να ξεραθεί η κόλλα.
Φωτογραφία No 41 Η κόλληση του καπακιού

Στην φωτογραφία No 42,  έχουμε φτάσει πια σε ένα πολύ καλό σημείο.
Φωτογραφία No 42 Το τελικό αποτέλεσμα των παραπάνω εργασιών

 Συνεχίζεται...

4 σχόλια:

  1. Φοβερό ψηφιδωτό ή inlay(όταν τοποθετείτε σε τρύπα)κομψοτέχνημα και λεπτοδουλεμένο,αν καταλαβάινω ή μέθοδος είναι <> χίλια μπράβο φίλε μου.
    Νίκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέθοδος κομάτι-κομάτι.
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου φίλε Νίκο,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,πράγματι όλη η εργασία είναι κομμάτι-κομμάτι,χρειάζεται πολύ υπομονή και λεπτοδουλειά. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω! Απίστευτη η ροδάντζα! Το αηδόνι μόνος σου το σχεδίασες; Ήθελα να ρωτήσω επίσης κατά πόσο "μπουκώνει" τη λειτουργία της οπής μια πυκνή ροδάντζα. Συγχαρητήρια γενικώς για το προσεγμένο σου blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε τα σχόλια σας,τις απόψεις σας,τις παρατηρήσεις σας, ακόμη και ενδεχόμενες απορίες ή ερωτήσεις σας,είναι χαρά μου να σας απαντήσω!Απαντώ πάντα σε κάθε νέα μου ανάρτηση!