Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

3η Έκθεση Ερασιτεχνικής Οργανοποιίας-Μοσχάτο

Έφτασε ο καιρός που για μία ακόμη  χρονιά, οι Έλληνες Ερασιτέχνες Οργανοποιοί, διοργανώνουν την ετήσια έκθεση τους που έχει γίνει πλέον  θεσμός και εφέτος θα λάβει χώρα στο Πολιτιστικό Κέντρο Μοσχάτου,  στην διεύθυνση: Ομήρου, Κωνσταντινουπόλεως & Διονυσίου Σολωμού.

Χώρος: Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου
Πόλη: Μοσχάτο
Ημερομηνία: Κυριακή 6 Ιουλίου
Ώρα έναρξης: 10:00 π.μ.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.luthier.gr




Η αφίσα της έκθεσης^

 


  Το Πολιτιστικό κέντρο Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου^


Θα είμαστε όλοι εκεί!!!

5 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά συγχαρητήρια φίλε μου. Έμαθα πως η έκθεση είχε μέγαλη επιτυχία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε μου αγαπητέ. Γράφω σε αυτό το ποστ, γιατί δεν έχεις ακόμη βάλει φωτογραφίες του υπέροχου οργάνου που παρουσίασες στην έκθεση. Σου σου διπλοβγάζω το καπέλο. Ασύληπτα όμορφη, καλοδουλεμένη ..............και δεν ξέρω τι άλλο να γράψω δουλειά. Είσαι κορυφή !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Βαγγέλη μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια,ξέρεις πόσο σε εκτιμώ,σε θεωρώ έναν από τους πιο αξιόλογους ανθρώπους που έχω γνωρίσει,για τις δημιουργίες σου δεν θα βαρεθώ ποτέ να λέω πως είναι αριστουργήματα,ελπίζω του χρόνου να είσαι μαζί μας στην έκθεση για να απολαύσουμε τα καλλιτεχνήματα σου και να τα πούμε από κοντά. Σε χαιρετώ,ο φίλος σου Sforzando!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε τα σχόλια σας,τις απόψεις σας,τις παρατηρήσεις σας, ακόμη και ενδεχόμενες απορίες ή ερωτήσεις σας,είναι χαρά μου να σας απαντήσω!Απαντώ πάντα σε κάθε νέα μου ανάρτηση!