Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!!!


   Φίλες και φίλοι του Luthier School σας εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, από Σεπτέμβρη θα είμαστε και πάλι μαζί με πολλές ευχάριστες εκπλήξεις! Νέες κατασκευές και μαθήματα,συνεντεύξεις με οργανοποιούς,παρουσιάσεις βιβλίων, εργαλεία, έναρξη παρουσίασης κατασκευής μουσικού οργάνου που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους στην τρέχουσα δημοσκόπηση, ιστορικά στοιχεία ρεμπέτικου,οργανογνωσία και πολλά άλλα!!! Η παρακάτω φωτογραφία είναι από μια εν εξελίξει κατασκευή μου, Κρητικής Λύρας,φαίνεται το σκάφος και το καπάκι με το νεύρο του.




Κρητική Λύρα υπό κατασκευή
Κατασκευή Κρητικής Λύρας

Καλά να περάσετε και τα λέμε το πιθανότερο προς τα τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτέμβρη!!!

6 σχόλια:

  1. Καλό καλοκαίρι φίλε Luthier!!! Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!!! Σε περιμένουμε και πάλι το Σεπτέμβρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψηφίζω Λύρα φίλε Luthier...καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω μεγάλη τρέλα με τς βιολιά γενικώς
    Συλλογή
    Επισκευη
    Βερνίκια
    Και παίξιμο
    Βιτζηλαιος Μιχάλης από Νάξο κάτοικος Κορυδαλλού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλη μου Τζέσσυ σε ευχαριστώ πολύ!!! Καλό Φθινόπωρο με υγεία και προκοπή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να είσαι καλά φίλε ανώνυμε,υπέροχο μουσικό όργανο η Λύρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε τα σχόλια σας,τις απόψεις σας,τις παρατηρήσεις σας, ακόμη και ενδεχόμενες απορίες ή ερωτήσεις σας,είναι χαρά μου να σας απαντήσω!Απαντώ πάντα σε κάθε νέα μου ανάρτηση!