Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

   Καλώς ορίσατε στο ιστολόγιο  LUTHIER SCHOOL , ένα ιστολόγιο που φιλοδοξεί να γίνει ο οδηγός σας στην όμορφη τέχνη της οργανοποιίας. Έχοντας αφιερώσει τα τελευταία 15 χρόνια της ζωής μου στην μελέτη και κατασκευή εγχόρδων μουσικών οργάνων, χωρίς να είμαι επαγγελματίας ,σκέφτηκα να μοιραστώ τις γνώσεις μου με όλους εκείνους τους ανθρώπους που έχουν το ίδιο μεράκι με εμένα , το πάθος της κατασκευής ενός μουσικού οργάνου.
   Όλα αυτά τα χρόνια μελέτησα, έψαξα, σύγκρινα, πειραματίστηκα, πέρασα από πολλά δύσβατα μονοπάτια και αντιμετώπισα ποικίλες δυσκολίες στην εκμάθηση αυτής της υπέροχης τέχνης. Θα είναι λοιπόν τιμή μου εάν το ιστολόγιο μου σταθεί αρωγός στις προσπάθειες  όλων εκείνων  που θαυμάζουν αυτήν την πραγματικά σπάνια τέχνη και ζητούν βοήθεια και πληροφόρηση για να κάνουν το όνειρο τους πραγματικότητα, να φτιάξουν δηλαδή το δικό τους έγχορδο μουσικό όργανο.  
   Πιστεύω, πως η τέχνη, για να μείνει ζωντανή πρέπει να διαδίδεται με κάθε μέσο και τρόπο που μπορεί ο καθένας και  η ιστολογιόσφαιρα μας  βοηθάει να επικοινωνούμε και να μιλάμε για την τέχνη αυτή. Εξάλλου είμαι σίγουρος πως και εσείς που ασχολείστε ερασιτεχνικά με την οργανοποιία μπορείτε να προσφέρετε πολύτιμη βοήθεια στο ιστολόγιο αυτό με την κατάθεση των δικών σας εμπειριών στην οργανοκατασκευή στέλνοντας μας τα σχόλια σας .
   Σύντομα  θα ξεκινήσουν οι δημοσιεύσεις αναρτήσεων, με μια ποικιλία θεμάτων που αφορούν την οργανοποιία, με όσο το δυνατόν πιο πλήρεις αναλύσεις, σκίτσα , φωτογραφίες, οδηγίες, κείμενο για την κατασκευή μουσικών οργάνων αλλά και θέματα όπως ιστορία της οργανοποιίας ,ξυλογνωσία, αρχές σχεδίου, υλικά, χρήση εργαλείων χειρός, ακουστική εγχόρδων και άλλες ενότητες που θα προστίθενται συνεχώς  στην πορεία.
   Μείνετε συντονισμένοι στο ιστολόγιο LUTHIERSCHOOL   γιατί σε λίγο ξεκινάμε το ταξίδι μας και θέλουμε να είστε όλοι εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε τα σχόλια σας,τις απόψεις σας,τις παρατηρήσεις σας, ακόμη και ενδεχόμενες απορίες ή ερωτήσεις σας,είναι χαρά μου να σας απαντήσω!Απαντώ πάντα σε κάθε νέα μου ανάρτηση!